1. Atsiskaitymo būdai
Saugus mokėjimo atsiskaitymas per Opay mokėjimo sistemą
Atsiskaityti internetinėje parduotuvėje PyroShop.lt galima per Opay mokėjimų sistemą.
- Pasirinkite mygtuką „Apmokėti“
- Atsidariusiame Opay langelyje pažymėkite „Elektroninė bankininkystė”
- Pasirinkite savo banką ir vadovaukitės tolimesniais nurodymais ir jums automatiškai bus suformuotas mokėjimas.
- Atlikus mokėjimą puslapis užsidarys, o jūs vėl sugrįšite į Pyroshop.lt parduotuvę. Apie sėkmingai atliktą mokėjimą būsite informuoti el. paštu.
2. Prekių pristatymas (pristatymo būdas „Kurjeris”)
- Prekes pristatysime Jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje.
- Perdavę prekes Kurjeriui, informuosime Jus SMS žinute bei el. paštu.
- Prieš atvažiuodamas, kurjeris Jus informuos skambučiu arba SMS žinute apie planuojamą pristatymo laiką.
Standartinis pristatymo terminas yra 2-5 darbo dienos.
Prekių pristatymo laikas visuose miestuose I-V iki 16:00 val.
Pristatymas į Kuršių Neriją 05.01 – 09.30 d. 47eur papildomas mokestis, 10.01 – 04.30 d. 41eur papildomas mokestis.
Pažeista siunta
- Į namus pristatytos siuntos kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad ji turi pažeidimų:
- apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui;
- siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą;
- patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai;
- jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.
3. Nuotolinės sutarties ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties atsisakymo forma
Teisė atsisakyti sutarties
- Jūs turite teisę atsisakyti šios sutarties per 14 kalendorinių dienų nenurodydamas jokios priežasties.
- Sutarties atsisakymo laikotarpis baigsis po 14 dienų nuo dienos kurią Jūs gaunate ar Jūsų nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna prekę.
- Norėdamas pasinaudoti teise atsisakyti šios sutarties Jūs turite mums elektroniniu paštu eprekyba.svenciusalis@gmail.com pranešti apie savo sprendimą atsisakyti šios sutarties pateikdamas nedviprasmišką pareiškimą.
- Kad būtų laikomasi atsisakymo termino, pakanka, jog Jūs nusiųstumėte pranešimą apie tai, kad pasinaudojate savo teise atsisakyti šios sutarties prieš pasibaigiant atsisakymo laikotarpiui.
Sutarties atsisakymo pasekmės
- Jūs turite nedelsdamas ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo tos dienos, kai pranešėte apie savo sprendimą atsisakyti šios sutarties, išsiųsti prekes (su nepažeista pakuote) atgal adresu UAB „Fejeras“ Sūrupio g. 5, Milių k., Mažeikių r. Terminas nepažeistas, jeigu Jūs prekes išsiuntėte prieš pasibaigiant 14 dienų terminui nurodytam 2dalyje.
- Jei Jūs atsisakote šios sutarties, mes nedelsdami po prekės gavimo (su nepažeista pakuote), grąžinsime Jums iš Jūsų gautus pinigus už prekes, išskyrus pristatymo išlaidas. Mes atliksime grąžinimą naudodami bankinį mokėjimo būdą.
– Kam: UAB „Fejeras“, Sūrupio g. 5, Milių k., Mažeikių r., el.p. eprekyba.svenciusalis@gmail.com
– Aš pranešu, kad atsisakau pirkimo–pardavimo sutarties dėl šių prekių ____________________________________________________________________________________________________________
– Užsakytų (data) _________________
– Gautų (data) ____________________
– Grąžinimo priežastis______________________________________________________________
– Pirkėjo vardas, pavardė ___________________________________________________________
– Pirkėjo adresas __________________________________________________________________
– Sutarties atsisakymo formos pateikimo data ___________________
– Pinigus už prekes grąžinti _________________________________________________________ (atsiskaitomosios sąskaitos numeris)
4. Grąžinimas ir garantija
www.pyroshop.lt pirkėjai (vartotojai) turi teisę nenurodę priežasties atsisakyti prekės pirkimo ir pardavimo sutarties, pranešę apie tai pardavėjui raštu per 14 dienų nuo prekės pristatymo arba atsiėmimo momento. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti pirkėjas.
Gavęs grąžintą prekę ir įvertinęs jos kokybę, Pardavėjas per 14 kalendorinių dienų nuo raštiško pranešimo apie pirkimo ir pardavimo sutarties atsisakymą gavimo, grąžina pirkėjui pinigus už prekę, išskyrus pristatymo išlaidas.
Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje (su instrukcija ir garantiniu talonu, jei jie buvo pristatyti su preke). Grąžinant būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą (jos numerį) arba, tuo atveju, jeigu PVM sąskaita faktūra nėra išrašoma, kitą Prekės pirkimą iš Pardavėjo patvirtinantį dokumentą, užsakymo numerį.
Už grąžinamos prekės komplektaciją atsako pirkėjas. Jei prekė nesukomplektuota, pardavėjas nepriima grąžinamos prekės.
Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo pirkėjo (vartotojo) teisių, kurias, įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, nustato teisės aktai.
Į visus Jūsų klausimus mielai atsakysime elektroniniu paštu eprekyba.svenciusalis@gmail.com
Brokuotos arba nepilnos komplektacijos prekės
Pirkėjas, norintis pateikti skundą dėl brokuotos ar nepilnos komplektacijos prekės, tai padaryti gali elektroniniu paštu eprekyba.svenciusalis@gmail.com
Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti tokią informaciją:
1) Prekės užsakymo numerį;
2) Prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką (jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti);
3) Prekės pakuotės nuotrauką;
4) Aprašyti prekės broko, gedimo požymius ar įvardyti trūkstamą dalį.
Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:
- Brokuotą prekę prašoma pakeista kokybiška preke;
- Ne pilnos komplektacijos prekę prašoma papildyti trūkstamomis komplektuojančiomis dalimis;
- Prašoma grąžinti sumokėtus pinigus.
Išnagrinėjus pretenziją, atsakymas pateikiamas per 14 kalendorinių dienų.
Pažeista siunta
- Į namus pristatytos siuntos kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad ji turi pažeidimų:
- apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui;
- siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą;
- patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai;
- jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.